Ağustos 22, 2007

Bekaret

sevgiiii: Merhaba ben 7 yaşında tecavüze ugradıgmı hatırlıyorum ama bazı şeylerden emin olamıyorum. Kendi imkanımla doktora gitmeden bakire olup olmadıgımı nasıl ögrenebilirim?


Kizlik zari muayenesi ev tipi bir testle yapilabilecek birsey degildir.Kızlık zarı vajina (dölyolu) girişinde yaklaşık 1-2 cm. içeridedir, haliyle kendi kendine kontrol etmek icin cok kuvvetli isiga, cok esnek bir bedene ve keskin gozlere ihtiyac vardir.


Yine de kendi imkanlarinla, (virgul) doktora gitmeden bakire olup olmadigini ogrenmek istiyor isen sana onerim deneysel ve zevkli bir yol izlemen: bir an evvel sevdigin bir kisi ile bir kosu sevisip bakire olup olmadigini ogrenebilirsin.

Hem ugradigini dusundugun tecavuz, hem de bekaretinle ilgili noktalari iyice aydinliga cikarmak istersen sana hipnozu da bir cozum olabilir. Istanbul'da yasiyor isen mutlu insan Cenk Kiper"e kendini gosterip hem jinekoljik muayeni (ki yilda bir yaptirmak ehvendir) olur hem de hipnozla unuttuklarini hatirlamayi deneyebilirsin.


Soruya geri donecek olursak kendi imkaninla, doktora gitmeden bakire olup olmadigini ancak seviserek ogrenebilirsin.


Kolayliklar dilerim.

7 yorum:

hoze dedi ki...

önerilen yöntemi uyguladım.
bakire değilmişim.

divadeiwob dedi ki...

ben de bakire çıkmadım, test yanlış.

deniz dedi ki...

bence ikiniz de ibissiniz.

skoer dedi ki...

malesef ben o kadar esnek değilim ve hemen koşup birisiyle seviştim.

Adsız dedi ki...

ilişki sırasında arkadan kan gelmesi normalmi

Adsız dedi ki...

bugün sevgilimle ilişkiye girdim bundan öncede girmiştim ama kan gelmemişti ve her ilşkiye girdiğimde canım çok acıyo hemde çokk... =( böyle oldugu içinde sevgilim benden soğuyor...ayriyetten zevk alamıyorum buda sevgilimde başka birisiyle ilişkiye girdiğimden şüphe oluşturmasına neden oluyor ...sizce napmalıyım...

Unknown dedi ki...

SLM İSTANBULDAN EFE BEN 5373071055 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM CARİ WATSAP LİNA VİBER VAR