Eylül 10, 2007

5 kuruş fazla olsun, kırmızı olsun....

Soru 083: dilsuhte : merhaba evren, dün gece seni rüyamda gördüm. kırmızı küçük spor bir araban vardı. içi birtakım arkadaşlarınla doluydu ve iç anadolu şehirlerinden birinde geziyorduk. ben neden ordaydım bilmiyorum.


Sevgili dilsuhte,
Sorunda herhangi bir soru öğesi yok. Soru işareti bile yok. Tabi ki bu beni senin sorunu cevaplamaktan alıkoymayacak. İtinayla doğru yanıtlamaya çalışacağım bu soruyu.
Öncelikle, divad, nam'ı diğer evren üstadımı kırmızı küçük bir spor arabanın içinde arkadaşlarıyla görmen tamamen normal birşey. Çünkü divad üstadım kırmızı küçük spor arabalara binecek kadar karizmatik ve bu arabaya arkadaşlarıyla binecek kadar da sosyal bir insandır. hatta büyük ihtimalle o arabadakiler arkadaşları değil, milyonlarca hayranından bir kaçıdır. İkincil olarak, sorunun daha bi soruya benzeyen kısmına geçecek olursak, (sen neden ordaydın kısmına yani), bunun cevabı da şu olabilir. Yani bütün bu olanları düşününce, gayet net bir şekilde ortaya çıkıyor. Sevgili divad üstadımın da onaylayacağı gibi her şeyin bir açıklaması vardır. Tabi bunlar kafa karıştıran şeyler. Demem o ki, senin orda olman tamamen rüya sahibi olmanla alakalı. Rüya sahibi ben olsam, sen orada olamazdın. "Peki neden rüya sahibi sensin?" gibi bir bonus soru sorayım o zaman. Hemen de ardından cevap vereyim. Rüya sahibisin çünkü sen de diğer milyonlar gibi divad üstadıma karşı aşırı hayran birisin. Çünkü divad üstadım olabilecek üstadların en iyisidir. En muhteşemidir. Oh beybi, yes.

1 yorum:

divadeiwob dedi ki...

ek:


Vallahi dilsuhteciğim, umarım geleceği görmüşsündür. Zira iç anadoluya yakın bir yerde küçük kırmızı spor bir arabam ve arkadaşlarımdan yoksun bir şekilde 5 x 14 saat çalışıyorum.

Sana “dream” kelimesinin geçtiği en güzel şarkıyı hediye edeyim de bir boka yaramış olayım. The Smiths’ten gelsin: Some Girls Are Bigger Than Others. Orada Morrissey diyor ki : “Send me your pillow, the one that you dream on, and I’ll send you mine”